The Ultimate Guide To بیماری زونا و حمام

Wiki Article

پارانویا و روشنفکران، سعید عبدالملکی، روزنامه اعتماد، شماره ۱۵۷۹، ۱۱/۱۰/۸۶، صفحه ۵ (اندیشه)

وقوع زونا بعد از سن ۵۰ سالگی بسیار شایع است، اما اگر فردی قبلا مبتلا به آبله‌مرغان شده باشد، زونا می‌تواند در هر سنی ظاهر شود. ​

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اختلال شخصیت پارانوئید نوعی اختلال شخصیت است که با علایمی مانند بی اعتمادی و سوء ظن شدید نسبت به دیگران بدون دلیل و مدرک کافی همراه است.

​این امر می‌تواند باعث درد، قرمزی، تورم در داخل و اطراف چشم و نیز از دست دادن موقتی و یا دائمی بینایی شود. ​

خلاصه اینکه چون روشنفکر به‌طور فطری موجودی معترض است، اعتراض پایان ناپذیر او سبب می‌شود مدام در معرض بی‌مهری و تهدید باشد و به ویژه مورد هجوم و آزار حاکمان و صاحبان قدرت، ثروت و دانش قرار بگیرد. از این رو روشنفکر یا از حکومت وحشت دارد و از چوبه دار می‌هراسد یا از هم طبقه‌هایش و از اینکه زونا چیست در صدد تخریب و حذف او برآیند و از گردونه رقابت بیرونش کنند.

علاوه بر این، در طب سنتی، استفاده از خاکشیر برای زونا توصیه می‌شود. اعتقاد بر این است که خاکشیر می‌تواند خارش پوست را برطرف کند و حرارت درونی بدن را کاهش دهد.

در صورت درمان نشدن، پارانویا می تواند در توانایی فرد برای ایجاد و حفظ روابط و همچنین توانایی وی در عملکرد اجتماعی و در موقعیت های کاری اختلال ایجاد کند.

در روابط خود با دیگران سرد و غیرصمیمی هستند و برای جلوگیری از خیانت می توانند، کنترلگر و حسود باشند.

A paranoid thought is usually a style of nervous believed. Stress can result in paranoia, impacting That which you’re paranoid about and just how long the sensation lasts. But paranoid views can also cause you to nervous.

این صفحه آخرین‌بار در ‏۱۴ سپتامبر ۲۰۲۳ ساعت ‏۱۶:۵۱ ویرایش شده‌است.

آبان ۱۳, ۱۴۰۰ اضطراب بازدهی شما را کمتر می کند یا بیشتر؟

به جرات می‌توان گفت که ازدواج با اختلال شخصیت پارانوئید یکی از سخت‌ترین تجربه‌هایی است که یک فرد می‌تواند در زندگی داشته باشد.

استفاده از واکسن فقط برای پیشگیری از زونا توصیه می‌شود. بنابراین، برای درمان افرادی که در حال حاضر به این بیماری مبتلا هستند گزینه‌ی مناسبی نیست.

Report this wiki page